• Grudzień- wigilia

23.12.2016

W tym roku pierwszy raz spotkaliśmy się wszyscy na wspólnej kolacji wigilijnej. Dzieci i ciocie w odświetnych strojach zasiadły wspólnie do uroczystej wieczerzy. Były pierogi, barszcz, i mnóstwo słodkości...

• Grudzień - warsztaty świąteczne

22.12.2016

Na 3 dni  nasze przedszkole zamieniło się  w pracownię plastyczną, w której działo się wiele ciekawych rzeczy. W miłej, świątecznej atmosferze młodsze dzieci z rodzicami a starszaki pod okiem wychowawców...

• Grudzień- jasełka

16.12.2016

Jak co roku dzieci przygotowały piękne występy jasełkowe na które zaprosiły swoich bliskich.  Przedszkolaki wprowadziły wszystkich zgromadzonych w świąteczny bożonarodzeniowy nastrój. Szereg znanych polskich...

• Grudzień-warsztaty o mumiach

13.12.2016

Spotkanie z mumiami to niezwykła podróż do starożytnego Egiptu, gdzie ponad 4000 lat temu zaczęła rozwijać się największa cywilizacja starożytna. Egipcjanie pozostawili po sobie nie tylko piramidy, wielkie świątynie i...

• Grudzień - dzień pomarańczy

09.12.2016

W naszym przedszkolu odbył się kolejny dzień z cyklu "Owocowy dzień, owocowy blues..."- dzień pomarańczy. Dzieci były ubrane na pomarańczowo, ćwiczyły z pomarańczami i mandarynkami, dekorowały pomarańcze goździkami, malowały...

• Grudzień- Mikołajki

06.12.2016

Dziś w przedszkolu obchodziliśmy Mikołajki których celem było wprowadzenie dzieci w świąteczny nastrój związany ze świętym Mikołajem. Dzieci brały udział w wielu konkurencjach ruchowych między innymi miały do pokonania...

• Grudzień- minizoo

05.12.2016

Puchata,szara, malutka, mięciutka…  odwiedziła nas Szynszyla! Dzięki Pani Beacie poznawaliśmy tajniki hodowli tego stworzonka a także dowiadywaliśmy się, jakie są jej naturalne warunki życia. Dowiedzieliśmy się, że te...

• Grudzień- Barbórka

02.12.2016

Dziś w przedszkolu obchodziliśmy „ Dzień Górnika”. Podczas zajęć obejrzeliśmy stroje górnicze: robocze i galowe, dotykaliśmy bryłek węgla. Obejrzeliśmy teatrzyk pt „Rozgniewany węgielek”. Na...

dowiedz się więcej

• Listopad- wycieczka fo fabryki misiów

22.11.2016

Dzieci wybrały się dzisiaj do Fabryki Misiów na Chmielną.Poznały historię rodu miśków, z przewodnikiem - misiem Bazylim obejrzały krainę zabawek i tafiły do fabryki misiów.Na oczach przedszkolaków przy...

• Listopad- dzień kredki

21.11.2016

Do tematu dzisiejszego dnia wprowadziła dzieci znana piosenka “Kolorowe kredki”. Dzieci szybko odgadły jaki dzień jest obchodzony w przedszkolu. Zaczęliśmy od ćwiczeń w słuchaniu i rozumieniu tekstu, dzieci układały obrazki...

• Listopad- przedstawienie pt Sikorka Agatka

17.11.2016

Sikorka Agatka to trzecia zimowa propozycja Teatru Gargulec.  Przekonaliśmy się, jak ciężko przetrwać zimę naszym skrzydlatym przyjaciołom i dowiedzieliśmy  się, w jaki sposób im pomóc. Wraz z...

• Listopad- dzień niepodległości

10.11.2016

Dzisiaj w przedszkolu obchodziliśmy święto odzyskania niepodległości. Panie z tej okazji przygotowały przedstawienie wyjaśniające dlaczego tak ważny jest dla nas 11 listopad. Wszystkie dzieci były bardzo przejęte. Ubrane na galowo...

• Listopad- dzień marchewki

04.11.2016

Zdrowo i pomarańczowo- tak było dzisiaj w Krasnalkowie z okazji dnia marchewki. Dzieci w pomarańczowych strojach z marchewkami w dłoniach brały udział w zabawach przygotowanych przez Panie: były tańce, quizy i zabawy. Popołudniu dzieci...

• Październik- pasowanie na przedszkolaka

28.10.2016

Pierwsze miesiące roku przedszkolnego minęły niepostrzeżenie. Dzisiaj nasze Skrzaty zaprezentowały przepiękne przedstawienie, odpowiedziały na wiele trudnych pytań, pokazały co już same potrafią i na koniec zostały oficjalnie pasowane...

• Październik- bal jesieni

27.10.2016

Czerwono, pomarańczowo, żółto i brązowo- ach jak dzisiaj w Krasnalkowie było kolorowo- a wszystko przez coroczny bal jesieni. W niesamowitych strojach od samego rana dzieci, tańczyły,śpiewały, brały udział w quizach i...

• Październik- zajęcia z antropologiem

20.10.2016

Dzieci  odpowiadały na bardzo trudne pytania: jak bardzo różnią się między sobą różne gatunki małp oraz małpiatek?Co mają one wspólnego z ludźmi współczesnymi oraz naszymi dawnymi przodkami?...

• Październik- dzień ziemniaka

14.10.2016

W pierwszych dniach jesieni w przedszkolu odbyło się „Święto  Ziemniaka.” Nauczycielki przygotowały liczne ziemniaczane konkurencje. Pierwszą z nich były „wykopki”, przedszkolaki miały za zadanie przy...

• Październik - przedstawienie pt Przygody Niebieskiego Smoka

10.10.2016

Pewnego razu z wielkiego jaja wykluwa się mały smok.. Nie pluje ogniem, nie straszy dzieci i nie zjada biednych owieczek. Słowem – bardzo różni się od swoich braci. Poza tym jest całkowicie  i...

• Październik- Światowy Dzień Zwierząt

04.10.2016

Dziś w przedszkolu obchodziliśmy Światowy Dzień Zwierząt. Zajęcia zaczęliśmy od rozwiązywania zagadek dźwiękowych- dzieci wszystkie zwierzęta rozpoznały bezbłędnie. Rozmawialiśmy o roli zwierząt w życiu człowieka, o...

• Wrzesień- pierwszy dzień jesieni

23.09.2016

Pierwszy dzień jesieni w naszym przedszkolu spowodował, iż na twarzach najmłodszych pojawił się uśmiech.  W tak piękny i słoneczny dzień przedszkolaki chętnie brały udział we wszystkich jesiennych zabawach. Na koniec...

• Wrzesień- Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka

20.09.2016

„Dzień Przedszkolaka jest właśnie dzisiaj…” tą piosenką rozpoczęliśmy uroczystość z okazji Ogólnopolskiego Dnia Przedszkolaka. Były życzenia, tańce i konkursy z balonami. Dzieci bawiły się chustą...

• Wrzesień- przedstawienie pt. Zaczarowany koszyczek

19.09.2016

Teatr Gargulec odwiedził nas dziesiaj z przedstawieniem pt Zaczarowany koszyczek. Jest to ciepła baśń o Babci i Krasnalu, którzy odwiedzani są przez inne, najczęściej psotne postacie. Myszka, Kotek, Zbójnik, Pies i Zajączek,...

• Wrzesień - spotkanie z psem

16.09.2016

Krasnalkowo odwiedziła dzisiaj pani Agnieszka ze swoim psem.Shima to dwuletni pies rasy border collie o charakterze i buźce szczeniaka.Dzieci dowiedziały się jak można bawić się z psem i jak należy się nim zajmować. Pani Agniszka...

• Wrzesień- warsztaty archeologiczne

15.09.2016

Dziś odbyły się pierwsze zajęcia z cyklu„ Warsztaty archeologiczne”. Dzisiejszy nasz temat to: „ Zabawa z archeologią”.  Podczas tych zajęć zawodowi archeolodzy, opowiedzieli nam  w jaki sposób...

• Wrzesień- dzień jabłka

09.09.2016

Czerwone, czerwone jest nasze przedszkole w dzisiaj. Dzieci wszechstronnie poszerzały wiedzę o jabłku. Poznawały różne gatunki jabłek, rozpoznawały kształt, zapach, kolor, smak. Zdobywały wiadomości na temat potraw i...

• Wrzesień- ceramiczne warsztaty

07.09.2016

Całę przedszkole uczestniczyło dzisiaj w warsztatach przygotowanych przez Centrum Kreatywności i Aktywności Trzcina. Pan Piotr opowiedział o glinie, pokazał jak czerwona piłeczka może przybierać najdziwniejsze kształty...Dla dzieci...

• Wrzesień- rozpoczęcie roku przedszkolnego

01.09.2016

Rozpoczęliśmy nowy rok przedszkolny. Powitaliśmy w przedszkolu nowe koleżanki i nowych kolegów. Są jeszcze zagubieni ale pomożemy im się zaaklimatyzować. Jesteśmy przekonani, że wspólnie spędzony czas będzie pełen...

• Sierpień- wycieczka do Łazienek Królewskich

16.08.2016

Świat roślin kryje mnóstwo zagadek i tajemnic. Jakie drzewa są najwyższe? Czy kwiaty mogą brzydko pachnieć? Która roślina zjada owady? A która rośnie najszybciej? Na dzisiejszej wycieczce dzieci poznały...

• Sierpień- wycieczka do Muzeum Narodowego

10.08.2016

W Muzeum ukryło się wiele znanych nam zwierząt oraz fantastycznych stworów: latających, pełzających, skaczących. W czasie spotkania szukaliśmy obrazów, na których są namalowane. Na koniec wykonaliśmy zwierzątka z...

• Lipiec- wycieczka do Muzeum Wojska Polskiego

28.07.2016

Aby pogłębić wiedzę o rycerzach udaliśmy się do Muzeum Wojska Polskiego na lekcję muzealną pt" Od pazia do rycerza". Panowie w przystępny i niesamowicie ciekawy sposób przedstawili nam życie rycerzy. Każdy przedszkolak wie, że...

• Lipiec- wycieczka do Muzeum Ewolucji PAN

26.07.2016

Po dniu spędzonym w świecie bajkowych dinozaurów przedszkolaki postanowiły obejrzeć prawdziwe eksponaty. W muzeum Ewolucji PAN dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji. Wiemy kim jest paleontolog i skąd czerpie informacje o tak...

• Lipiec- tydzień bajkowy

25.07.2016

NIe od dziś wiadomo,że bajki nie tylko powinny umilać dzieciom czas, ale także uczyć i pokazywaćsytuacje, zktórymi mamy do czynienia na codzień. W tym tygodniu przeniesiemy się do bajkowej krainy. Poznamy dinozaury, rycerzy,...

dowiedz się więcej

• Lipiec- tydzień ze sztuką i sportem

18.07.2016

Przedszkolaki w tym tygodniu uczestniczyć będą w warsztatach rysunkowych. Od podstaw nauczą się rysować "Agatkę", świnkę, konia a nawet wybrane pojazdy.Aby rozładować nagromadzoną energię dzieci będą brały udział w zajęciach na...

• Lipiec- wycieczka do muzeum Kolejnictwa

13.07.2016

Przedszkolakom nawet deszcz nie przeszkadza w poznawaniu świata. Dzisiaj pociągiem pojechaliśmy do Muzeum Kolejnictwa. Dzieci poznały różne  pociągi i ich historię. Dowiedziały się czym różnią się od siebie...

• Lipiec- wycieczka do Straży Pożarnej

11.07.2016

Dwie najsrawsze grupy przedszkolne odwiedziły dzisiaj Ochotniczą Straż Pożarną. Dzieci z dużym zainteresowaniem oglądały remizę, wchodziły do wszystkich pojazdów. Chętnie przymierzały stroje strażackie i trzymały węże....

dowiedz się więcej

• Lipiec- tydzień motoryzacyjny- z motoryzacją za pan brat!

10.07.2016

Kolejny tydzień wakacji upłynie nam w duchu motoryzacji. Dzieci nauczą się rozpoznawać środki transportu, podzielą je na takie które jeżdzą, pływają i latają. Przedszkolaki będą miały okazję przejechać się różnymi...

dowiedz się więcej

• Lipiec- tydzień eksperymentów

04.07.2016

Przedszkolaki z natury są bardzo ciekawe świata, więc watro zaproponować im przeprowadzenie naukowych eksperymentów. Doświadczenia jakie w tym tygodniu przeprowadzimy pomogą nam zrozumiecć zjawiska zachodzące w przyrodzie i nie...

• Czerwiec- wycieczka do zwierzątkowa

22.06.2016

Dzieci  z Krasnalkowa w towarzystwie przewodnika zwiedzały dzisiaj prawdziwe  ranczo.  Widziały bociana Wojtusia, który pięknie ich powitał swoim klekotem, strusie, kozy, owce, daniele, lamy, osła i kucyki i maleńką...

• Czerwiec- warsztaty : przygotowanie do wielkiej wyprawy

17.06.2016

Na dzisiejszych zajęciach z podróżnikami dowiedzieliśmy się wielu praktycznych rzeczy:jak czytać mapę, jak wytyczyć własną trasę, co zapakować do plecaka jadąc w góry a co nad morze. Na koniec rozbiliśmy namiot i...

• Czerwiec- dzień truskawki

10.06.2016

Czerwiec to miesiąc truskawkowy- wiedzą o tym nawet najmłodsi i dlatego z takim uśmiechem wszyscy przybyli dzisiaj do Krasnalkowa na święto truskawki. W przedszkolu panował kolor czerwony, dzieci w wymalowanych twarzach chętnie...

• Czerwiec- kucyki w przedszkolu

03.06.2016

Aby corocznej tradycji stało sie zadość w przedszkolu pojawiły się dwa kucyki. Każde dziecko ubrane w kask mogło wybrać się na konną przeejażdżkę po pobliskiej polanie. Kucyki zostały wygłaskane, wyprzytulane i nakarmione przez...

• Czerwiec- wizyta świnek

02.06.2016

Dzisiaj do Krasnalkowa przybyli niesamowici goście- świnki skinny- czyli tzw łyse świnki. Dzieci dowiedziały się wielu ciekawych informacji o tych zwierzątkach:  co powinno znajdować się w klatce, czym je karmić, jak kąpać....

• Czerwiec- dzień dziecka

01.06.2016

Z okazji Dnia Dziecka nasze przedszkolaki wybrały się na piknik do pobliskiego lasu. Były piosenki, zabawy z piłką i chustą i oczywiście pyszne jedzonko. W przedszkolu na dzieci czekały dalsze atrakcje: malowanie buziek, robienie...

• Maj- wycieczka do MAGICZNYCH OGRODÓW

16.05.2016

Krasnale i Elfy udały się dzisiaj do Janowca koło Kazimierza.Po wejściu na teren Ogrodów uczestników wycieczki powitał Król Krasnoludów wraz ze swoimi Wojami. Jeden z Krasnoludów zgodził się być naszym...

• Maj- przedstawienie pt. Kosmiczna przygoda

10.05.2016

Teatr Gargulec odwiedził nas dzisiaj z kosmicznie śmiesznym i kosmicznie edukującym spektaklem- o obrotach ciał niebieskich. Szalony naukowiec i jego gapowaty robot konstruują na oczach dzieci wielką, srebrną rakietę. Niezdarny robot...

• Maj - dzień pomidora

06.05.2016

Dzień pomidora czyli dzień czerwony- wszyscy włożyli dziś ubrania w tym kolorze. Bohaterem dnia był oczywiście śliczny, smaczny -pomidor. Słuchaliśmy wiersza J. Brzechwy ,, Pomidor”, dowiedzieliśmy się , że wszystkie dary z...

• Kwiecień- dzień Ziemi

29.04.2016

Na dzisiejszych zajęciach obchodziliśmy w naszym przedszkolu Dzień Ziemi. Dzieci dowiedziały się jak dbać o naszą Planetę i co jej zagraża. Wzięły udział w quizach i bawiły się do piosenki: "Posprzątamy wielki Świat". Złożyły...

• Kwiecień- dzień Olimpijczyka

22.04.2016

Oprócz zawodów sportowych które wszyscy kochają, dzisiaj nasze przedszkolaki dowiedziały się wielu ciekawych informacjio olimpiadzie. Wiedzą już,że zawody w Starożytnej Grecji wyglądały inaczej, ale pewne zasady...

• Kwiecień- przedstawienie pt : Nowe przygody Smoka Wawelskiego

15.04.2016

Dzieci obejrzały bardzo wesoły spektakl, pozwalający zapoznać się z historią i charakterem ważniejszych miast, leżących nad najdłuższą rzeką w Polsce. Spektakl został oparty na polskich legendach.Tytułowy Smok to sympatyczna i...

• Kwiecień- warsztaty pt Chińskie wynalazki

08.04.2016

Ni Hao – witały się dzisiaj dzieci chińskim pozdrowieniem. Dzięki dźwiękom ludowej, chińskiej muzyki przeniosły się do egzotycznego Kraju Mandarynki .Dzieci mogły zagrać na oryginalnych chińskich instrumentach,przymierzyć...

• Kwiecień- szczypiorkowa olimpiada

07.04.2016

Zielono, zielono....szczypiorek króluje w Krasnalkowie. Dzieci przygotowywały szczypiorkowe potrawy z prawdziwą pasją- a co najważniejsze wszyscy chętnie próbowali twarożku i kanapek.Naładowani energią chętnie brali udział...

• Kwiecień- bal wiosny

01.04.2016

Dzisiaj dzieci przybyły do przedszkola  w pięknych wiosennych przebraniach np. był motylek, ogrodnik, kwiatuszek, bocian, żaba... Na przedszkolaków czekał ogrom atrakcji. Panie  jak co roku przygotowały różne...

• Marzec- dzień wody

30.03.2016

Postanowiłyśmy  połączyć  zajęcia  edukacyjne  ze  świetną  zabawą.  W  każdej  z  grup  zostały przeprowadzone  zajęcia  wychowawczo-dydaktyczne  dotyczące ...

• Marzec- kurczaczki i kaczuszki

24.03.2016

Dzisiaj w przedszkolu było bardzo piszcząco i kwacząco. Z samego rana odwiedzili nas wspaniali goście: 6 dniowe kurczaczki i 8 dniowe kaczuszki. Dowiedzieliśmy się ciekawych informacji o ptaszkach, ale najbardziej fascynująca była...

• Marzec- rodzinne warsztaty świąteczne

23.03.2016

Jak co roku w Krasnalkowie odbyły się warsztaty świateczne. Przedszkolaki zaprosiły rodziców i dziadków do wspólnego przygotowywania ozdób wielkanocnych. W miłej atmosferze powstały pzrzepiękne prace,...

• Marzec-Pisanki, kraszanki...

22.03.2016

Wielkanoc tuż tuż, więc przedszkolaki chętnie słuchały opowiadania o wielkanocnych tradycjach pt "Wielkanoc Kurczaka". Największą atrakcją dnia było przygotowywanie pisanek- i tych malutkich i gigantycznych- efekty widać na zdjęciach

• Marzec- pierwszy dzień wiosny

21.03.2016

Pierwszy dzień kalendarzowej wiosny - 21 marca - był bardzo kolorowy i wesoły w naszym przedszkolu. Dzieci przygotowały ekologiczną „Marzannę” - symbol zimy. Wesołym, barwnym korowodem przeszliśmy na polankę nad kanałek, by...

• Marzec- warsztaty pt Na dworze króla Juliana- Madagaskar

18.03.2016

Wybralismy się dzisiaj na Czerwoną Wyspę, a naszym przewodnikiem był sam król Julian. Królestwo okazało się troszkę inne niż w ulubionej kreskówce. Dzieci doskonale znały gatunki zwierząt mieszkających na...

• Marzec- dzień świętego Patryka

18.03.2016

Przedszkolaki  uczciły dzień świętego Patryka, patrona Irlandii. W przedszkolu dominował kolor zielony nawiązujący do trawiastego krajobrazu Irlandii i symbolizujący koniczynę.Dzieci ubrane  na zielono, wyruszyły na...

• Marzec-wycieczka na wystawę klocków Lego

11.03.2016

Dzisiejszy dzień był pełen wrażeń. Naszą wycieczkę rozpoczęliśmy od podróży aytobusem, gdzie nasze dzieci spisały się na medal. Na Stadionie Narodowym w Strefie Fun przedszkolaki samodzielnie tworzyły niesamowite budowle,...

• Marzec- Bajka o jeżach w wykonaniu teatru Czarodziej

07.03.2016

Dzisiaj w Krasnalkowie aktorzy z Teatru Czarodziej Opowiedzieli o małym jeżyku który nie chciał chodzić do szkoły, poszedł do lasu gdzie spotkało go wiele niebezpiecznych przygód. W bajce, dzieci poznały życie jeży,...

• Marzec- dzień cebuli

04.03.2016

W tym dniu cebula królowała w Krasnalkowie: pojawiła się na rysunkach, w doniczkach, na talerzach oraz w  konkursach, w których zmierzyły się wszystkie przedszkolaki

• Marzec- dzień tańca

01.03.2016

Z okazji dznia tańca obchodzonego w naszym przedszkolu odwiedziła nas grupa taneczna  z Nowego Sącza. Dzieci uczyły się podstawowych kroków hip-hopu, breakdance. Oglądały pokaz gimnastyki artystycznej, a na koniec wzięły...

• Luty- przedstawienie pt Baśń zimowa- przygody bałwanka

26.02.2016

Odwiedził nas Teatr Gargulec ze spektaklem pt. „ Baśń zimowa- przygody Bałwanka”. Wesoły spektakl o przygodach Bałwanka, uczący dzieci zasad bezpieczeństwa w zimowej porze roku. W przedstawieniu pojawiło  się wiele...

• Luty- dzień Listonosza

25.02.2016

Listonosz ma bardzo odpowiedzialny zawód, wiedzą o tym nasze przedszkolaki. Z okazji Dnia Listonosza i Poczty Polskiej sala Krasnali zamieniła się małą przedszkolną pocztę. Dzieci zobaczyły jak wygląda strój listonosza,...

• Luty- warsztaty: Życie w krainie Yeti

19.02.2016

Do tej historycznej krainy położonej wysoko w górach podróżowało wielu podróżników. Niektórzy podróżnicy, podobnie jak mieszkańcy Tybetu, czy Nepalu, widzieli w górach białego...

• Luty- dzień kota

17.02.2016

W tym dniu najmłodsze przedszkolaki upodobniły się do swoich czworonożnych przyjaciół dorysowując sobie wąsy. Następnie dzieci wysłuchały opowiadania o chorym kotku a później uczyły się w jaki sposób...

• Luty- walentynki

12.02.2016

12 lutego był dla dzieci z przedszkola  prawdziwym, czerwonym dniem miłości i przyjaźni: przedszkolaki tego dnia ubrały się właśnie na czerwono i tym samym zapoczątkowały dzień miłych wrażeń. Dzieci wzięły udział w...

• Luty- dzień cytryny

05.02.2016

Dzisiaj świętowaliśmy DZIEŃ CYTRYNY ! W tym dniu wszyscy byliśmy ubrani na żółto... Poznaliśmy budowę cytryny, dowiedzieliśmy się jaka jest różnica między CYTRYNĄ, a LIMONKĄ. Poza tym był...

• Luty- tłusty czwartek

04.02.2016

Pączki, Pączki, Pączki.  Było ich tak dużo; rożne z budyniem i różą.  Zjedliśmy je radośnie i nie ważne, że brzuch rośnie!  Bo pączki nie jemy, żeby się tyło - tylko żeby nam szczęśliwie było...

• Styczeń- bal karnawałowy

26.01.2016

W dniu 26. 01 nasze przedszkole zamieniło się w magiczne miejsce. Rano do przedszkola przyszły te same dzieci, które widujemy codziennie, lecz już po śniadaniu sale były pełne księżniczek, motylków, piratów oraz...

• Styczeń- Dzień Babci i Dziadka

21.01.2016

Zimno, mroźno, ale w serduszkach przedszkolaków gorąco, a  powodem takiej atmosfery jest  obchodzony  w przedszkolu Dzień Babci i Dziadka. Mimo niskiej temperatury jest to jednak najcieplejszy dzień w roku,...

• Styczeń- magiczne czary mary

15.01.2016

W naszym przedszkolu gościła dzisiaj  czarodziejka, która dzięki swoim „magicznym” przyrządom przeprowadziła proste, ale bardzo ciekawe i barwne doświadczenia chemiczne. W niezwykle pomysłowy...

• Styczeń- wizyta papugi Gapy

12.01.2016

Za oknem śnieg a w przedszkolu kolorowy gość- piękna papuga. Pani Beata opowiedziała o swoim ptaku,który chętnie siadał na ramionach przedszkolaków. Dowiedzieliśmy się jak trzeba sie opiekować takim ptakiem, jak wygląda...

• Styczeń- dzień banana

08.01.2016

Nasze przedszkolaki wybrały się na wyprawę do dzikiej Afryki. Poznały zwierzęta, rośliny i klimat panujący na tym kontynencie.Była wyprawa po banany, bananowy taniec, quizy i zabawy zwiazane z dniem BANANA.Na koniec wszyscy pili pyszny...